Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Παναγιώτης Αρναούτογλου: «Υπάρχουν διαφορές στη νέα μου ομάδα (Καρλσρούη), σε σχέση με τον Παναθηναϊκό»

b_280_280_16777215_0___images_stories_13_aafthinoporo_arnaoutoglou1.jpg












Εννιά χρόνια ήταν στην ακαδημία του Παναθηναϊκού ο Παναγιώτης Αρναούτογλου και αποφάσισε, μετά από πρόταση που είχε από την Καρλσρούη, να μεταγραφεί στην Γερμανική ομάδα. Δείτε τι δήλωσε στο football-academies.gr

Θεωρώντας ότι ανοίγεται μια νέα σελίδα στην καριέρα του ως ποδοσφαιριστής, ο 17χρονος (γεν. 30-5-1996), πήρε τη μεγάλη απόφαση να ανοίξει τα φτερά του και να εγκατασταθεί στη Γερμανία, όπως στο football-academies.gr σας είχαμε ενημερώσει από τις 8/12.

Καρλσρούη και Παναθηναϊκός τα βρήκαν στα τροφεία και ο αριστεροπόδαρος αμυντικός ανήκει πλέον στις τάξεις της Γερμανικής ομάδας και από τον Ιανουάριο θα μπορεί να αγωνιστεί στην  πρώτη της ομάδα, μιας και υπέγραψε διετές συμβόλαιο.

Το football-academies.gr βρήκε τον Παναγιώτη Αρναούτογλου, ο οποίος μας μίλησε για το νέο σταθμό της καριέρας του, μας λέει πως έγινε η μεταγραφή του, για τα συναισθήματά του στη νέα χώρα, πως προσαρμόστηκε και ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι του. Επίσης στέλνει μήνυμα στους προπονητές και στους πρώην συμπαίκτες του στην ακαδημία του Παναθηναϊκού.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του νεαρού αμυντικού, στο football-academies.gr

 http://www.football-academies.gr/images/stories/13_aafthinoporo/arnaoutoglou2.jpg

Παναγιώτη πως πήρες την απόφαση να ξενιτευτείς, αν και ήσουν σε ακαδημία μεγάλης ομάδας, αυτής του Παναθηναϊκού, που έχει παράδοση στην παραγωγή παικτών από τις υποδομές του;

Η μεταγραφή μου στην Καρλσρούη ήταν μια απόφαση που πήρα επειδή θεώρησα αφενός την Μπουντεσλίγκα μια μεγάλη πρόκληση και αφετέρου ότι είναι μια ευκαιρία που δεν παρουσιάζεται τόσο εύκολα.

http://www.football-academies.gr/images/stories/13_aafthinoporo/arnaoutoglou_pao.jpg
Για πες μας, πως έγινε η μεταγραφή σου στην Καρλσρούη

Ο μάνατζέρ μου Ιωάννης Παπαδόπουλος, είχε την πληροφορία ότι η Καρλσρούη με την οποία έχει άριστες σχέσεις, έψαχνε αριστεροπόδαρο αμυντικό, ο οποίος να μπορεί να καλύψει 2 θέσεις, του αριστερού στόπερ και του αριστερού μπακ, τον οποίο και θα προόριζε για την πρώτη ομάδα της.

Έτσι ο εκπρόσωπός μου με πρότεινε στη Γερμανική ομάδα και οι άνθρωποί της ήρθαν να με δουν στην αρχή της περσινής χρονιάς, σ’ ένα ματς με την Εθνική Ελλάδος, που παίζαμε με την Γαλλία (στη Βοσνία). Επίσης με είδαν τον Μάιο στο final-4 στον αγώνα του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΟΚ.

Έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για την απόκτησή μου και μέσω του μάνατζέρ μου ήρθαν σε συμφωνία με τον Παναθηναϊκό. Οι διαπραγματεύσεις κράτησαν περίπου 2 μήνες, καθώς ο Παναθηναϊκός δεν ήθελε να με αφήσει να φύγω, αλλά με την επιμονή των ανθρώπων της Καρλσρούης και την δική μου, έγινε τελικά η μεταγραφή.

http://www.football-academies.gr/images/stories/13_aafthinoporo/arnaoutoglou_mikros.jpg

Προσαρμόστηκες στη Γερμανία;

Δεν ήταν τόσο εύκολο στην αρχή να προσαρμοστώ εδώ. Λίγο ο καιρός, λίγο η ταχύτητα στο παιχνίδι, μου φάνηκαν κάποια πράγματα παράξενα, αλλά τώρα μετά από 2 μήνες πιστεύω ότι έχω προσαρμοστεί πλήρως.

Πως είναι η ζωή σου εκεί;

Περνάω πολύ καλά, με τις όποιες δυσκολίες φυσικά. Τώρα μένω μέσα στη σχολή ποδοσφαίρου της ακαδημίας.

Σου λείπει κάτι από την Ελλάδα;

Ο ήλιος μπορώ να πω, αλλά και η οικογένειά μου!

Μαθαίνεις Γερμανικά;

Είχα ήδη γνώσεις της γερμανικής γλώσσας, κάτι που έπαιξε επίσης ρόλο στη μεταγραφή μου στη γερμανική ομάδα. Η μητέρα μου εξάλλου γεννήθηκε και έζησε αρκετό διάστημα στη Γερμανία.

http://www.football-academies.gr/images/stories/13_aafthinoporo/arnaoutoglou_ethniki_paidon.jpg

Βλέπεις διαφορές στην νέα σου ομάδα, σε σχέση με την παλιά;

Χωρίς να θέλω να μειώσω τη δουλειά που γίνεται στον Παναθηναϊκό, υπάρχουν αρκετές διαφορές στη νέα μου ομάδα σε σχέση με τον Παναθηναϊκό. Οι δύο πιο σημαντικές είναι η ταχύτητα, το τέμπο που έχουμε στην Καρλσρούη και η δύναμη στις μονομαχίες, είτε σε προπονήσεις, είτε σε αγώνες.

Επίσης η δουλειά που κάνουν εδώ, είναι πολύ καλή. Οι προπονήσεις είναι από Δευτέρα ως Σάββατο, με αρκετές διπλές μέσα στη βδομάδα. Μας προετοιμάζουν για το επίπεδο της Μπουντεσλίγκα 1, και οι απαιτήσεις όπως και η δουλειά είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο.

Θέλεις να πεις κάτι στα παιδιά και τους προπονητές στην ακαδημία του Παναθηναϊκού;

Φυσικά έχω να πω πολλά και στα παιδιά και στους προπονητές, όπως και σε όλο το team της ακαδημίας του Παναθηναϊκού, κάτι που δεν πρόλαβα να κάνω, γιατί έφυγα έκτακτα.

Εύχομαι σε όλους τους παλιούς μου συμπαίκτες να έχουν κατ’ αρχήν υγεία και κατά δεύτερον την καλύτερη δυνατή πορεία στην καριέρα τους και δουλεύοντας να πετύχουν τους στόχους τους.


Όσο για τους προπονητές μου, τον κ. Βαγγέλη Σάμιο, τον κ. Σπύρο Μαραγκό, τον κ. Κώστα Φρατζέσκο (να με συγχωρέσετε αν ξεχνάω κάποιον), αλλά και τον τεχνικό διευθυντή κ. Γιάννη Σαμαρά και σε όλο το team της ακαδημίας, θα ήθελα να τους ευχαριστήσω για τη βοήθειά τους αυτά τα 9 χρόνια, που με έφτασαν στο επίπεδο που είμαι τώρα, τόσο παικτικά, όσο και ως χαρακτήρας.

Θέλω να ευχαριστήσω και την διοίκηση του Παναθηναϊκού, που ενώ ήταν αρχικά αντίθετη με την αποχώρησή μου, τελικά σεβάστηκε την απόφασή μου και βοήθησε να πραγματοποιηθεί η μεταγραφή μου.

Επίσης πέραν των ανθρώπων του Παναθηναϊκού, θα ήθελα να ευχαριστήσω και τους ανθρώπους της Εθνικής ομάδας και κυρίως τους προπονητές μου κ. Θοδωρή Παχατουρίδη και κ. Χαράλαμπο Ζελενίτσα, που μου έδωσαν την ευκαιρία να αγωνιστώ με την Εθνική ομάδα, κάτι που έπαιξε σημαντικό ρόλο, στο να με δουν οι άνθρωποι της Καρλσρούης.



Είσαι ευχαριστημένος από την επιλογή που έκανες και ποιοί είναι πλέον οι στόχοι σου;

Από την επιλογή μου αυτή είμαι πολύ ικανοποιημένος και συνάμα χαρούμενος. Δύο είναι οι κύριοι στόχοι μου. Ο πρώτος να καθιερωθώ στην Καρλσρούη, η οποία με εμπιστεύτηκε να παίξω στην πρώτη της ομάδα και να βοηθήσω όσο μπορώ και ο δεύτερος από τον Γενάρη που έχω δικαίωμα συμμετοχής να κάνω παιχνίδια και να κληθώ ξανά στην Εθνική ομάδα, κάτι που είναι πολύ σημαντικό για εμένα.

Παναγιώτη από το football-academies.gr σου ευχόμαστε να είσαι υγιής  και να εκπληρωθούν όλοι σου οι στόχοι.

Σας ευχαριστώ και εγώ και σας εύχομαι να παραμείνετε το πρώτο site σε επισκεψιμότητα, αλλά και ποιότητα, για τις υποδομές ποδοσφαίρου στην Ελλάδα.

www.football-academies.gr 

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΝΟ ΨΥΧΑΡΑ-ΠΑΙΚΤΑΡΑ!!!!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!
Χάρης Βασ.